Akcje wysyłkowe

Specjalne oferty zakupów dla czytelników Twojego wydawnictwa realizowane z dostawą do domu.

Akcje wysyłkowe – to oferta akcji promocyjno-sprzedażowych skierowana do wydawnictw i dystrybutorów. To typ akcji promocyjnej, w której czytelnicy danego tytułu (zarówno w wersjach papierowych jak i elektronicznych) mają szansę nabyć wybrane towary w wyjątkowo atrakcyjnych cenach z dostawą do domu.

Przygotujemy i przeprowadzimy cały proces od wyszukania na rynku produktu, poprzez kwestie prawne, organizacyjne, bazy klientów po rozliczenie akcji. Ten model promocji realizujemy przy wsparciu autorskiego oprogramowania umożliwiającego rejestrację w akcji promocyjnej za pomocą specjalnych modułów implementowanych na stronach internetowych wydawców oraz poprzez wiadomości SMS.

wysylkowa_kam

Jak to działa?

Wydawca promuje akcję w swoich mediach. Czytelnicy mają możliwość zakupu wybranego towaru w ofercie specjalnej z dostawą do domu. Ilość towaru w promocji jest limitowana, a oferta ograniczona w czasie. Ten model promocji doskonale sprawdza się wśród towarów w cenie do 500 zł.

 

To nas wyróżnia

Nasze doświadczenie w organizacji kilkunastu akcji wysyłkowych pozwala przeprowadzić skuteczną kampanię adresowaną do wybranej grupy celowej. W realizowanych przez nas promocjach można było nabyć takie towary jak drobny sprzęt AGD, kamery wideo, telefony, alkomaty. Współpracujemy z uznanymi tytułami prasowymi o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym oraz z największymi dystrybutorami.

 

Korzyści dla Twoich czytelników

  • możliwość zakupu atrakcyjnych towarów po wyjątkowo niskich cenach
  • prosty sposób rezerwacji, czytelny regulamin promocji i realne korzyści finansowe
  • obsługa klienta na najwyższym poziomie

 

wysylkowa_blu

 

Korzyści dla Wydawców

  • ciekawy sposób na budowanie lojalności wobec tytułu
  • zyski ze sprzedaży
  • pełen outsorsing i rozliczanie w modelu „za sukces”

 

Korzyści dla Dystrybutorów, Producentów i Sieci Handlowych

  • kreowanie wizerunku marki poprzez udział w atrakcyjnej akcji promocyjnej
  • kampania reklamowa produktu wchodzącego na rynek lub wsparcie istniejących działań marketingowych
  • precyzyjnie dobrane grupy celowe i możliwość szerokiego dotarcia do klienta
  • sprzedaż określonej ilości towaru w krótkim czasie
  • możliwość zorganizowania akcji wyprzedaży stoku
  • dotarcie do nowych grup klientów

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami, opowiedz o swoich potrzebach i ofercie Twojej firmy, a my zajmiemy się resztą.

Promocja